Online is te groot geworden.
Stel… je kijkt terug op het afgelopen jaar
Van jouw twintig waardevolste momenten in het afgelopen jaar, is er niet één online geweest.
Terwijl we 3,5 uur (!) per dag naar die fucking smartphone staren. (GWI, 2022), 5,5 uur met laptop erbij.
De allesverzwelgende online ongeluksmachine heeft ons allemaal in zijn greep. Tijd om ten strijden te trekken.
We moeten terrein terugwinnen.
Door middel van nieuwerwetse ontmoeting.
Dát is het vieren van het leven.
Dát is wanneer we gelukkig zijn.
Afgelopen jaren heb ik één ding ervaren. Dat is dat ik wil bijdragen aan een wereld waarin we elkaar weer tegenkomen en ontmoeten. Dan gebeurt er iets.
Nóg scherper dan eerder ervaar ik dat we moeten handelen.
En elkaar ook moeten helpen. Mensen vereenzamen scrollend achter hun smarthone, terwijl verderop in de straat een bandje optreedt voor 8 man publiek. Terwijl geen enkele club meer vrijwilligers kan vinden. Terwijl festivals het zwaar hebben.
Een weeffout van jewelste.
Daarom helpen wij organisatoren van ontmoetingen aan een kraakheldere strategie, en zorgen we voor volle tenten.
Omdat ze dat verdienen.
Omdat wij dat verdienen.
En heel eerlijk, liefst doen we dat ook ‘offline’, waarbij onze kennis van online marketing hooguit ondersteunend is.
Communities bouwen.
De verkoop gaat zo makkelijker en wordt leuker. Kringen van kringen van kringen, zijn samen de onderstroom, leerde ik van Jan Rotmans. Wij geloven dat ons werk pas een succes is als het gedragen wordt door alle betrokkenen.
In 2035 organiseren we voor meer dan een miljoen Nederlanders hun éénnabeste hoogtepunt . Dus actie in de tent.
Zet die smartphone in voor het enige waarvoor hij nuttig kan zijn; ontmoeten.
